YOU

 
Tjenatjena! 
Ska skriva lite vad jag har gjort sen i somras och försöker ännu en gång med att säga att jag ska försöka blogga varje dag, men vi vet ju alla hur det brukar gå.. haha.
 
Denna sommar har jag inte gjort ett dugg, typ. Nä men jag har sommarjobbat, eller rättare sagt varit vikarie på mammas jobb. Har varit med kompisar, badat, åkt moppe och börjat övningsköra bil.
Den 14 augusti flyttade jag in mina grejer i lägenheten i Bollnäs, men flyttade inte in där förrän på onsdag den 20 augusti när jag började skolan. På torsdagen började vi på en musikal som vi ska visa upp någon gång i november. På fredagen rodde vi roddbåt, blev lite blöt men det var roligt ändå.
 
V.35 på tisdagen var jag på dans audition på hälsinglands dansteater, och jag kom in. :D På torsdagen började individuella valen, jag har valt idrott och hälsa 2.
V.36 gick vi tre som delar lägenhet på dollar store och sibylla. På torsdagen hade vi på ind.val idrott o hälsa heldag med paddling. Fredagen åkte jag hem tidigare till hudik för att jag skulle till varvet (hälsocentralen) och den helgen var det marknad, så var där på fredagen med mamma och med Vicki o Sarah på lördagen.
V.37 hade vi skolval, började sälja newbody med klassen, för vi sparar till resan vi ska göra i trean. Jag slutade även äta godis, ska göra det fram till jul och sen ha det som nyårslöfte. Har klarat ett år förut så. :P
V.38 blev sjuk så var hemma i hudik hela veckan, men hade ändå studiedag på fredagen. Var till varvet o tog blodprov, ekg och nå andra prover... blää. Färgade håret på torsdagen och hade klipptid på fredagen. 
 
Idag hade jag sovmorgon och inga svenska lektioner så fick sluta tidigt, så skönt. Hade även idrott idag, men att spela ultimate frisbee när det nästan blåser storm är inte bästa kombinationen direkt. Plus att det är superkallt ute nu.. Brrr.. För en stund sen så kom jag, Moa och Sally (de jag delar lägenheten med, Moa har jag ju gått i samma klass med sen fyran till nian och nu två år på gymnasiet) tillbaka hem från Max. Vi hade fått rabattkuponger dit så vi passade på. Hehe och köpte även efterätt, gött vare! Nu ska jag skriva klart detta sen kolla på film eller nå. :)
Hörs hej.
 
 
 
 
Håret färgat o ny klippt.
 
Från innan vi gick till max o käka, kke ser ut som att jag pluggar men tyvärr inte. Svenska mappen kom inte längre än så..
 
Helt sjukt vad tiden går. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0