Ice cold..

 
Hellu!
Sovmorgon och att sluta tidigt är så skönt, men ikväll är det även dans så dagen är inte över än. Har haft klassdans där vi nu repar inför musikalen som vi ska göra, sen kör där vi repar låtar till musikalen och musikcafet som är om två veckor. Hade även rytmik, där vi fick lyssna på lite symfoniorkestrar osv. Vi har svenska prov på måndag och har inga svenska lektioner denna vecka, så det är bara o jobba själv. Buhuu.. Jag har två skolor som jag går på, eftersom två dagar i veckan går jag på torsbergs där vi har alla kärn ämnen, sen tre dagar på heden där vi har alla estet ämnen. Alltså teater, dans, kör, rytmik och eso har vi där. :)
Imorse när jag skulle sticka till dansen så skulle jag ta fram mössa och vantar, för det är super kallt ute nu. Nä men då har jag tydligen inte tagit med mig det till bollnäs, så det ligger kvar i hudik och jag kommer få va utan det hela veckan... Typiskt.. Nä, men nu ska jag väl ta och plugga lite svenska då och sedan ta o laga mat. Have a great day!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0