Cozy

Hej hej, just nu är jag på väg hem till hudik igen, för att jag ska till hälsocentralen imorgon så. Men iaf, i torsdags hade jag både fotboll/tennis, pir.teater, bi.dans och sedan hälsinge dans. I fredags hade jag sovmorgon till 12:40 för att jag inte hade individuellt val, svenska eller historia. Kollade om global uppvärmning på naturkunskapen, som faktiskt var väldigt intressant och sedan engelska och åkte sedan hem till hudik som vanligt. Mamma fyllde även år:D
På lördagen bakade jag kladdkaka, för att släkten skulle komma o fira mamma då ist. Sen åkte vi in till stan och jag köpte ett par mjukis shorts och en vit mjuk tröja (bilden nedan). Sedan åkte vi hem och resten av släkten kom o fikade, så det blev fika två gånger. ;) Igår gjorde jag inget särskilt förutom att åka tillbaka till bollnäs då. 
Idag har det varit skola, fick sluta tidigare för att jag hade svenska prov om antiken sista timmen och jag blev klar tidigare så.. Men jag ska försöka o hinna skriva nått imorrn också. Bye!








Kommentarer
Postat av: Vicki

underbara du! Jättekul att du bloggar! Älskar dig! <3

2014-09-29 @ 18:13:07
URL: http://vickiso.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0