30 frågor om mig

1. Hur gammal är du? -  16, 17år den 12 december.
2. Har du husdjur?  -  Japp, har två katter. 
3. Har du några syskon?  -  Nope
4. Dröm djur?  -  Skulle vilja ha en massa olika djur, men jag har alltid velat ha en hund.
5. Vilken sko storlek har du?  -  40 typ
6. Vilken ögonfärg har du?  -  blå
7. Vad vill du göra efter gymnasiet?  -  Antagligen gå högskola någonstans. 
8. Hur stor är din säng?  -  1,20
9. Tycker du om kaffe?  -  Nää
10. Ångrar du någonting du gjort?  -  Massor!
11. Vilket är ditt drömjobb?  -  skådespelare
12. Vilken är din bästa egenskap?  -  vet inte
13. Vart bor du?  -  Går gymnasiet i bollnäs så bor där på veckodagarna, annars i hudik.
14. Singel eller upptagen?  -  singel...
15. Kär?  -  who knows.
16. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?  -  Resa
17. Favoritland?  -  USA
18. Vad är ditt stjärntecken?  -  skytten
19. Sover du hellre själv än tillsammans med någon?  -  har tyvärr ingen att sova med..
20. Vad gillar du att göra på fritiden?  -  dansa, träna, spela fotboll & arbeta hemma. typish
21. Hur lång är du?  -  168 tror jag
22. Är du rädd för mörkret?  -  Hehe aa
23. Gillar du skräckfilmer?  -  Japp, fast inte ensam.
24. Vilken är din favorit årstid?  -  Sommaren, men gillar vintern också. Särskilt december för då fyller jag år och de är ju julafton. :)
25. Vart vill du helst bo, ute på landet eller i stan?  -  på landet ofc
26. Vilken klass går du i?  -  Jag går andra året på gymnasiet, estet. Med inriktning teater men även dans och sång.
27. Vilket år tar du studenten?  -  2016 ;)
28. Har du varit i Göteborg?  -  Japp, en gång. Som var förra sommaren när jag var på Gothia Cup.
29. När var du i kyrkan senast?  -  För 2 år sen när jag konfirmerade mig, eller nä förra året när min kusin konfirmerade sig.
30. Berätta tre saker som dig?  -  Jag kommer från Sollefteå men flyttade till Hudik i fyran, flyttade tillbaka till Solle förra året för att gå första året på gymnasiet. Men kunde inte bo där så bytte skola & nu bor jag i studentlägenhet i Bollnäs med två andra awesome tjejer.
Jag är redan less på skolan, men inte estet ämnena.
Har 6 st kusiner, men ska få en till kusin om drygt en vecka, so excited :D 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0