tröök

Hej igen, idag har det inte hänt så mycket. Blev sen frukost som vanligt, plockade ihop lite av mina grejer och lade det så jag kommer ihåg att ta med det till Bollnäs sen. Plockade fram min kamera och tänkte att jag kanske ska börja använda den igen, för det var ju ett tag sen.. Så innan Vicki ska hjälpa mig med min header kanske jag har hunnit ta lite bilder som jag kan använda, tänkte jag då. :) Har käkat lasagne, kollat på lite 24 (en serie) och försöker nu göra lite läxa men som går så himla trögt. Ska även gå och duscha hos min moster om ett tag, för att vi har inte haft varmvatten på hela dagen och har fortfarande inte det så.. typiskt..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0