Snabba ryck


Hejsan svejsan! Idag har jag haft sovmorgon, som är så skönt så. Haft klassteater och kör med es14. Cyklade hem, käkade och började städa lägenheten, men vid typ halv 6 så ringde Moa och frågade om jag kunde hoppa in och jobba istället för en i klassen som inte kom. Så då mitt i städningen så fick jag skynda mig dit. Estetlärarna har fixat så att våran klass får hjälpa till o jobba på kulturhuset när det är nått evenemang, idag spelade Martin Stenmark. Vi var fem från klassen som fick välkomna folk, kolla på biljetter o bara se glada ut typ, åven se när Martin Stenmark spelade. Men imorrn blir det full rulle igen. Natti natti😘 


Dåliga bilder, men de får duga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0