JAG HAR FÅTT EN TILL KUSIN!! :D


Hej! Som ni ser på rubriken så har jag fått en till kusin idag, så super gullig och längtar ihjäl mig tills jag får träffa han. :D Men de bor i Göteborg så jag får inte träffa han förrän i december, can't wait. Har även varit på sjukhuset idag och kollat upp mitt ben, det har varit typ bortdomnat ända sen i förrgår. Så åkte dit o kollade, men det var antagligen nått från ryggen bara o går bort om nån vecka, så inget farligt förhoppningsvis. Haft teater, bi.dans och dans på kvällen. Hade lång sovmorgon så städade hela lägenheten då, när jag ändå var ensam hemma.


Ser ut som om jag har halva ögonbryn bara, men det är bara bilden som gör så det ser ut som det.. Tur nog. Haha

Kommentarer
Postat av: сайта визитки

Nice respond in return of this difficulty with genuine arguments and telling all on the topic of that.

2021-06-11 @ 10:34:29
URL: http://https://torgovaya.xyz/seo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0