Höstlov!

Hej hej, nu är det äntligen höstlov. :D Hade ingen naturkunskap idag så flyttade upp engelskan så vi fick sluta tidigare, fast slutade för en timme sen. Idag hade jag sovmorgon och även svenska tal som ändå gick rätt så bra, men usch för att hålla tal... 
I måndags gjorde jag klar min historia uppgift. Tisdags hade vi musikal rep och ledigt från hälsinglands dans. Började även med en engelska uppgift. I onsdags hade vi bara musikal rep under typ hela dagen. Jag gjorde även naturkunskap, 42 frågor.. Fast vi skulle bara lämna in några frågor efter lovet, men jag gjorde det nu så jag slipper göra nått på lovet. Igår på pir.teatern fick fick prata lite om vad vi skulle vilja göra till vårat pir.teater projekt, vi ska alltså göra en pjäs till nästa år någon gång. Ska bli rooligt! Hade även dans på kvällen och fick självklart cykla hem i spöregn... :( 
Jag har gjort klart nästan all skolarbete innan lovet, har bara engelskan kvar som jag inte har nå mycket kvar på. Ska försöka göra klart den idag, men blir antagligen i helgen istället. Förresten så har vi Es13 musikal föreställning den 11 och 12 november. ;D Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0