Äppelpaj


Hellu! 
I tisdags fick vi newbody beställningarna och jag åkte hem till hudik efter dansen på kvällen, för att jag skulle till en sjukgymnast på onsdagsmorgonen. Åkte tillbaka till bollnäs efter att jag hade varit där, sen hade vi klassteater där vi nu repar scenerna till musikalen. Sedan kör. 
På kvällen hade vi även dans till halv 10, och det hjälpte inte till med mitt huvudont och ont i ryggen mm. Kände mig fortfarande hängig igår så jag blev hemma från skolan då. Åkte därför hem till hudik igår eftermiddag. 
Köpte (betalade hälften) ett par skor som jag kan ha i vinter, ville ha ett par andra men fanns inte i min storlek.. Blev även kebabrulle till middag. Idag har jag inte gjort särskilt mycket förutom att gjort lite läxor och bakat äppelpaj. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0