UF- ung företagsamhet


Hej igen! 
Ja, jag var hemma o sjuk hela förra veckan och gjorde nog inget speciellt som jag kommer ihåg. Julpyntade mitt rum i hudik i helgen och i bollnäs.
Jag är fortfarande sjuk men inte lika mycket, så gick i skolan i måndags och jag & Moa cyklade till dollar store o shoppade lite julpynt och annat behövligt. Gick och handlade och bytte sedan frys med varandra, hahah. I tisdags hade jag huvudvärk så jag var hemma då men stannade kvar i bollnäs till 4 och pluggade, sen åkte jag till hudik. Åkte tillbaka till bollnäs dagen efter o gick i skolan som vanligt. På kören tränade vi lucia låtar för det börjas med det redan nästa vecka. Gjorde även tacopaj som blev gött. 
Igår hade jag lång sovmorgon och utnyttjade den med att plugga, istället för att träna nu när jag är sjuk.. Skola och dans på kvällen, men fick sitta o titta på ist.. Kollade även på första och andra filmen av polisskolan. Hade sovmorgon till 12:40 idag som var soft, naturkunskap och sedan "föreläsning" om UF. Så nu har jag o klassen ett företag eller nått. Som är awesome! Eftersom UF grejen drog ut på tiden blev det ingen sista lektion och jag fick sluta tidigare. Nu är jag på väg hem till hudik. Hörs hej!

Bild från i lördags när det snöade. Hade ingen annan bild så det fick bli denna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0