Plugghelg...


Hellu!❤️
Mån: skola, tandläkaren, träning
Tis: skola, plugga
Ons: skola, spelade in röster till turnen, hade dans på estetisk kommunikation, behövde skippa träning för att plugga... :(
Tor: skola, teater prov, klarade samhälle provet, dans (på kvällen), ska även börja showdance på onsdag :D
Fre: skola, engelska glosor, hade lite estetmys i danssalen med my loca friends💕 ramlade även två gånger igår.. Haha. Mina skor är helt platta under så det är inte så lätt att gå då när det är tillplattad snö (eller vad det nu är), pluggade hela kvällen
Idag har jag pluggat ända sen jag klev upp... Vi (estet 1,2) kommer inte gå i skolan på två veckor eftersom vi har APL vecka + turnen så då ska jag bli klar med alla läxor nu i helgen innan nästa vecka, så man slipper göra det då. Men nu har jag bara knappt två läxor kvar.









Asså jaa... Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0