Lucia


Heej! I torsdagsblev det gym på morgonen som vanligt och på kvällen hade jag klättring med idrott o hälsa 2, som var sjukt roligt. Åkte hem i fredags för att hämta lucialinne och såklart var bussen försenad som vanligt och jag missade tåget o fick vänta en timme i söderhamn på nästa tåg... Gymmade även på morgonen med Sally. Blev en snabb tur hem för jag åkte till bollnäs igen vid 7, för att repa till julcafet som vi har på onsdag. Igår var jag med i tre luciaframträdanden med alla estetklasser. Två av dem var i kyrkan och det låter så himla mäktigt där med allihopa. Försov mig imorse så jag missade morgonmötet, men fick sova lite längre tills engelskan började. Gymmade även idag och nu sitter jag och har naturkunskap, där vi ska svara på nå frågor men kan inte koncentrera mig så får göra det hemma sen istället...

 

Bild från google där vi klättrade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0