Fullt upp


Hej hej! I lördags käkade jag thanksgiving middag som var super gott och i söndags var jag statist i två timmar för en liten kort/reklam film. Vi var ute i kylan nästan hela tiden så det blev kallt, men det var roligt och vara med. Skola i måndags som vanligt, alla tråkiga teori ämnen... Fast hade en rolig lektion iallafall som var idrott, där vi hade innebandy. Så kul, men fick mer ont i halsen tyvärr. Sovmorgon till tio igår för vi skulle kolla på en pjäs då, sen lite lucia träning och eso. Slutade även på hälsinglands dansteater för att jag känner att jag inte har tid, har massa läxor och är sjuk så ofta så.. När jag kom hem bakade jag, Sally o Moa lussekatter. Medans det jäste gick jag och Sally på gym. Idag klev jag upp vid halv 7 och duschade, sen kollade jag på julkalendern. Började tidigare idag för att jag hade utvecklingssamtal, rep inför julcafet och nu sitta o vänta i ytterligare drygt en timme tills vi har teater och sen lucia träning. See ya!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0