Studiedag

God morgon!
Jag har studiedag idag så det känns som det var fredag igår eftersom det var sista skoldagen för den här veckan och typ som lördag idag,confused.. Men men jag är ledig så, mohaha.
Eftersom jag är ledig idag så åkte jag hem till hudik igår efter skolan, det betyder alltså att jag har en extra dag här hemma med mamma! :D
Jag beställde en ryggsäck förra helgen jag var här från junkyard, jag behövde verkligen en ny, min gamla är hur rutten som helst. 
Den kom i tisdags så jag öppnade paket igår, nöjd faktiskt. Kollade även på natt på museet igår, det var hur länge som helst sen jag såg den förut, den är grymt rolig ju.
Idag ska jag in till stan och gå till en sjukgymnast och kolla mina knän och sedan fixa sulor till mina fötter. Fixade sulor förut men dom hjälpte inte så nu måste jag fixa nya. Låter som jag är nån gammal tant eller nått.. Haha. Sen har jag inget mer planerat för dagen tror jag.. 

Paketet.


Ryggsäcken.

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0