Sjukling

V.37
Söndag- åkte tillbaka till Sollefteå

V.38
Det regnade exakt HELA veckan..
Måndag- Skola
Tisdag- Skola
Onsdag- Skola
Torsdag- Skola, åkte till Krånge med farmor o farfar och hälsade på en av mina farbröder.
Fredag- Åkte hem till hudik
Lördag- Tandläkaren, köpte två linnen på rea.
Söndag- Käkade hos mormor o morfar, skulle åka tillbaka till sollefteå men blev sjuk, skype med världens bästa Vicki i 3 timmar!


V.39
Måndag- hemma
Tisdag- hemma
Onsdag- Åkte till Sollefteå
Torsdag- Skola, träffade min lillkusin Elliot för första gången, sååå gullig!
Fredag- Skola
Lördag- Börja bli sjuk igen, plugga till historia prov
Söndag- Sjukare, plugga

V.40
Måndag- Sjukast, skola, plugga
Tisdag- Skola, historia prov= inställt, skoljoggen men jag var inte med för jag är sjuk, tog slut på besin när jag skulle åka hem så jag fick ringa farmor, så jag gick till farmor och var där ett tag sen åkte vi och fyllde på moppen så jag kunde åka hem, fick hem två tröjor som jag fått av farmor.
Onsdag- Skola, Historia prov
Idag- Jag hade ingen teater idag så jag fick sovmorgon, har alltså haft engelska, svenska och samhälle idag.. Och det var pannkakor, sylt och grädde till lunch, så gott!
Har nu slutat för dagen och ska nu åka och göra ett ärende, hehe.






Miss you like crazy! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0