Lilla estet familjen❤️

Nu var det länge sen jag bloggade igen, men det är så mycket nu med gymnasiet och så. Både plugg och grejer med estet, måste ju bara tilägga att jag älskar verkligen estet så nöjd med mitt gymnasieval! Vi är som en liten estet familj alla årskurser.
Föregående veckor:

V.40
På fredagen hade jag engelska prov, sedan när jag slutade åkte jag hem till hudik och åkte tillbaka på söndag.

V.41
På måndagen gick jag på skolan som vanligt och åkte sedan till farmor, åkte o klippte mig och jag sov även över hos farmor. Skola på tisdagen också och fick reda på att jag hade klarat både historia och engelska proven. Yeey!
På onsdagen hade alla ettor temadag, det var väl rätt så okej ändå. Skola resten av dagarna också. På lördagen var jag och alla andra teatrare och kolla på en live teater (shakespeare) från england på bion.

V.42
Skola som vanligt hela veckan. På måndagen fick jag en spegel som var på rea, så vi passade på. På tisdag kväll läste vi teatrare dikter som vi har övat på, på biblioteket. Jag fick äntligen min nya vinterjacka som vi beställt på onsdagen och mina sulor o chocklad från mamma. På torsdagen så började det snöa i massor! Jag fick åka moppe hem i snön så nu hädanefter måste jag gå, hem och från skolan.. På kvällen hade vi estetkväll. 
Fredag hade vi matte prov och efter det åkte jag till farmor och bakade kakor och käkade även där. Lördagen spenderade jag hos farmor och att kolla på ishockey, jag vill också kunna spela ishockey ju! Och sedan blev det söndagsplugg tyvärr.

V.43
Idrotten var inställd i måndags så jag hade sovmorgon till 12 och hade bara en lektion som var teater. Woop woop! Svenska läxa och samhälle prov på tisdagen.. På onsdagen hade vi vanliga lektioner till 12 sedan repade vi till mässan som vi skulle ha dagen efter. Fick hem skolfotona och skolkatalogen. Hade mässa på torsdagen och slutade senare än vi brukade men det var såå himla roligt och jag älskar verkligen estet så mycket!!! Åkte till skolan i fredags och får då reda på att första lektionen är inställd och sedan på andra (sista) lektionen så gjorde vi "lekar" så. Nu är det äntligen LOV! Åkte hem till hudik efter skolan. Ska nu vara här hemma hela lovet!
Nu i helgen har jag varit hemma och en sväng till ikea. Och idag har jag bara slappat och gått runt i pyjamas hela dagen, heheh.
Men imorgon hände det något mycker mer intressantare, längtar! 


(Mer bilder kommer senare)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0