3 Oktober

Hellu! Ärendet som jag skulle göra tidigare idag var att lämna tillbaka några kläder, jag bytte till ett annat linne och fick ett tillgodokvitto. Jag fick även ett nytt täcke och kudde, så nu är äntligen täcket bredare än sängen. (Tack farmor!) När jag kom hem var det bara att ta fram engelskan och börja plugga, har liksom prov imorgon... 
Det blev pizza till middag, gottgott. Efter så hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här igen.. och pluggar.. Det lär väl bli det ett tag till, sen får jag väl sätta mig och kolla på tv eller nått och hoppas på att det går bra på provet imorrn. (Håll tummarna för mig!) 

Outfit of the day och nya linnet.


Nya linnet.

Ha en fortsatt bra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0