Workout

Kom hem för två timmar sen typ. Sovmorgon idag som vanligt, annars har det varit som alla andra torsdagar typ. Är klar med allt på tekniken + att vi inte hade nån lärare idag, så det blev en chill lektion. Efter skolan gick jag på gym, känns att jag inte har varit där på några veckor.. Hehe.
Innan jag skulle med bussen hem så gick jag och köpte två tröjor och några trosor. Fast jag missade bussen så mamma och jag gick och käkade pizza, sen fick vi skjuts hem.
Lägger även ut bilder på kläderna jag köpte i Stockholm.
Min frukost.
Pizza!
Mee today.
Tröja från Stockholm, endast 32kr.
Hängselbyxor eller hängselshorts eller vad det nu heter.. från Stockholm.
"kofta" från Stockholm. Köpte även ett par lila byxor där (har lagt ut bild förut), för 50kr.
Köpte tröjan idag.
Tröja från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0