Underjordisk källare

Hellu! Efter att jag hade varit å firat min kusin åkte jag hem, satte mig med en so inlämningsuppgift så nu är jag klar med den! Senare åkte jag till Vicki, vi satt väl o prata som vanligt. Gick även på en promenad i skogen, riktigt cool skog. --> http://vickiso.com/2013/may/in-the-jungle.html <-- 
Idag är det ju morsdag, så mamma och jag åkte ut till mormor o morfar och resten av släkten. Käkade tårta och mys. När vi kom hem råkade jag somna i någon timme, hehe. Men jag gjorde klar en no uppgift också, så nu är jag klar med allt skolarbete. Förutom ett hemprov i so, som jag skulle få förra veckan men förhoppningsvis så får jag det den här veckan ist. Men jag är klar med allt som jag kan göra iallafall! :D
Woohoo! God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0