Sjuuuuuuk

Hallå! Jag har tänkt att blogga men det har bara inte blivit, så jag tänkte skriva vad jag har gjort nu istället.
Måndag- Hade bara 2 1/2 lektioner, eller rättare sagt bara 1 1/2 för min dator funkade inte så jag kunde inte jobba.. Men iallafall så skulle vi på nån grej på gymnasiet så vi hade lite mer än en timme tills nästa lektion, så vi gick ut o satte oss i solen. Det var så himla skönt. Det var stekande sooooool, det kändes som sommar! Jag hade även fotbollsträning, första på flera veckor.
Tisdag- Matte nationella. Hade bild ute och efter idrotten så bytte jag om till shorts, så himla skönt. Vid varje hål vi hade gick vi ut o satte oss i solen, sååå skönt väder. När jag kom hem var det bara o sätta sig o plugga till so-omprovet.
Onsdag- Dåligare väder. Buhu. Blev klar med en grej på träslöjden. Gjorde so-omprov, som inte gick så bra.. Långhelg! Åkte även moppe när jag kom hem.
Torsdag/Idag- Ledig! Förkyld och feber, IGEN.. Sad face. Plus att det är dåligt väder, gör det inte mycket bättre.
Fredag/Imorgon- Ledig!
Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0