Fullt upp

Heeeeej! Jag har haft fullt upp med läxor och träning, så har tyvärr inte hunnit skriva något.
 
Lördags- Va och kolla när Sarah konfirmerades, längtade såååå mycket tillbaka till när jag konfirmerades. (so fun!) Åkte till Vicki, bakade, kollade på The Host. Vi gick 5 km klockan 11 på kvällen och bara prata, som var behövligt. Somnade efter 12, hehe.
 
Söndags- Gjorde klart svenska redovisningen med Vicki. Åkte lite moppe, woop woop!
 
Igår- Engelska nationella, eftersom jag var borta när vi skulle göra det så gjorde jag det efter istället. (har en del kvar) So rollspel, svenska redovisning och träning efter skolan. Plus att jag gjorde läxor när jag kom hem..
 
Idag- Matte nationella (prat grupper), idrott- joggning 4 km. Sponsorloppet (en grej med fotbollen) sprang  5 eller 6 km, vet inte riktigt. Men jag fick skavsår och sträckte mig i ljumsken. Kan knappt gå, buhu..
Har nu duschat och druckit te, cosy!
 
(lägger upp bilder från mobilen, gick inte på datorn..)
XOXO <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0