Vill inte bli sjuk igen

Åkte in till stan en sväng igår. Köpte några trosor och jag hittade även en vårjacka som jag tyckte var rätt så snygg, köpte den inte men ska testa och kanske köpa den imorgon. När jag kom hem var det bara att börja skotta, skulle skotta fram grillen som var helt översnöad. Vi tänkte grilla men det blev idag istället. Tog även en lång behövande dusch, sen gick vi till Sarah o dom och kollade på melodifestivalen.
Vaknade upp med ont i ryggen och huvudet, men struntade i det och följde med Sarah till Hede och åkte slalom. Har även fått ett blåmärke lite ovanför foten på något konstigt sätt efter jag har åkt. När jag kom hem blev det grillat och jag började känna mig febrig och ont i huvudet. Jag hade lite feber men jag åkte ändå på fotbollsträning, men när jag kom hem tog jag lite glass och kollade på tv och nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Hoppas att jag är frisk imorrn. (gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0