Spontant, så där

Hallå! För någon dag sen på svenskan kom Vicki, Moa och jag på värsta awesome idén. Vi håller på med andra världskriget på so.n, så vi samarbetar med svenskan. Men iaf. så ska vi läsa Anne Franks dagbok och vi får välja själv hur vi ska redovisa den. Vi bestämde att vi ska skriva manus åt några delar från boken och göra en film om den hemma, & sedan visa den för klassen. Hur awesome är inte det?! :D
Igår hade vi no nationella, det gick inte så bra, men som tur är så går det inte med i betyget iaf. Gjorde fruktsallad, med melon o allt. Gooooott! Hann med 12:50 bussen hem, himla skönt. Sen följde Vicki spontant med mig hem. Haha. Läste även en andra världskrigs bok igår kväll, men jag somnade. Ehehe.
Idag har det inte hänt nå speciellt, skola, som vanligt.. Ska försöka läsa ut boken, om jag inte somnar igen då. Hahahahah. Bild från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0