Shopping

När jag vaknade vid åtta tog jag en långdusch. När jag var klar gick jag och käkade sen åkte jag till farmor och farfar, vi åkte till stan och shoppade lite. Jag hade presentkort på Rut m.fl, där köpte jag två par byxor och två linnen. Fick ett par tights från lindex, har velat haft dom hur länge som helst men har varit för snål. Vi gick även och fikade, när vi var klar åkte vi tillbaka och käkade flygande jacob. Sååå gott. Har mest kollat på tv sen dess, druckit lite te, men nu ska jag nog gå o göra mig i ordning så jag snart kan gå och lägga mig. Känns verkligen underbart med looooooov!


Kommentarer
Postat av: Vicki

Älskar linnena! :D:D

Svar: Tack! :)
rebeckaofdecember.blogg.se

2013-03-05 @ 08:57:15
URL: http://vickiso.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0