Påsklov!

Tjabba! Tänkte skriva lite vad jag gjort i veckan.
Söndags - spela fotbollsmatch, eller det var en träningsmatch.
Måndags - istället för träning så fick vi jobba lite med att packa frisbee, för att få ihop pengar till Gothia.
Tisdags - utvecklingssamtal! Och vi hämtade mina lådor som jag har gjort på träslöjden.
Onsdags - musik test.
Igår - sovmorgon. fortsatte bygga på råttfällan, är nästan klar, ska bara sätta ihop den. Det var hur varmt som helst igår, så jag passade på att ha tights o shorts och min skinnjacka. Efter skolan följde jag med Vicki (som har börjat spela fotboll igen. Wohoo!) hem sen så gick vi ner till fotbollsträningen, vi skulle springa 2km innan träningen. Som jag tyckte gick väldigt bra. PÅSKLOV!!!
Idag har jag duschat sen fick vi skjuts och köpa avfärgning till mitt hår, och jag passade på att köpa glass på samma gång. Det var ju till och med rea på den.
Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen men jag tror mamma sa att vi skulle städa så, får väl göra det då.. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0