On the road

Hallå igen! Ja idag, eller rättare sagt igår blir det ju nu, vaknade jag vid åtta. Men gick inte upp förrän typ tio för att käka frukost, som bestod av te och hemmagjorda limpmackor. Vid elva kom pappa hem så vi kunde käka lunch, sen vid två någonting begav vi oss på väg hem till hudik. Vi stannade i Sundsvall en liten snabbis, gick på några affärer och käkade på mc donalds, sen var vi on the road igen. Så vid sex tiden kom jag hem. Typ 40 minuter efter så kom Vicki och hennes mamma för att hämta sina slalom skidor som hon hade här, så det blev lite fika och prat när dom kom. Men nu ska jag sova om jag ska vara pigg imorgon (senare idag). haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0