Bara 1 månad kvar!!!

Tjabbaaaaaa! I torsdags på tekniken började jag bygga på en råttfälla, som alla ska göra. Men jag rekommenderar att inte stå och såga i ett pyttelitet rum, medan solen skiner på en..
Igår hade jag nationella no labb, dans, sen en jätte låååång so lektion. Vi kollade även klart en film på engelskan, som var väldigt lustig. Gjorde sista grundskolans matte prov igår, eller näst sista om man måste göra omprov då. Det gick rätt så bra, så det är väl bara att hålla tummarna!
Idag är det bara EN MÅNAD kvar till jag ska till Justin Bieber konsert!!! :D tänk att det var 300 dagar kvar när vi började räkna ner, och nu bara 31 dagar kvar. Heelt sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0