31 days

dag 1 – en bild på mig + 10 fakta om mig.
dag 2 – om min familj.
dag 3 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 4 – ett beroende som jag har.
dag 5 – typ av killar jag faller för.
dag 6 – vad jag skulle göra om jag hade obegränsat med pengar.
dag 7 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
dag 8 – bild på mig och min bästa vän.
dag 9 – en bild på ett ställe jag vart på.
dag 10 – en bild på mig själv för ett år sen.
dag 11 – min favorit årstid och varför.
dag 12 – en person jag vill byta liv med för en dag och varför.
dag 13 – mina matvanor som jag har.
dag 14 – min favoritbok och varför.
dag 15 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
dag 16 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
dag 17 – någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
dag 18 – ett fint minne jag har.
dag 19 – en bild på mig när jag var liten.
dag 20 – min musiksmak och varför.
dag 21 – mina framtidsplaner.
dag 22 – det absolut bästa respektive sämsta med mig.
dag 23 - bild på mitt rum.
dag 24 - ett ställe jag vill åka till och varför.
dag 25 - den jag smsar med mest.
dag 26 - saker som gör mig stressad.
dag 27 - vad som finns i min väska.
dag 28 - någonting som gör mig ledsen.
dag 29 - mina 10 bästa klädesplagg.
dag 30 - vad jag gör när jag är ensam hemma.
dag 31 - bild på mig från 1-15 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0