Inte mitt bästa val idag..


Sorry för den usla uppdateringen men jag har haft fullt upp, sista veckan i nian så vill ta vara på tiden med alla underbara kompisar!
Måndags var en riktigt värdelös dag faktiskt, vanliga lektioner.. Betygen var satt i helgen så man var ju klar med allt, det ända man gjorde var o sitta.
I tisdags hade vi vanliga lektioner halva dagen sen skulle vi vänta en och en halv timme på våra mentorer för att vi skulle städa skåpen tsm, plus att mitt skåp hade stått tomt i typ 2 veckor redan. Men istället gick jag med kompisarna ner till möljen och satte oss där och ja bara hade de trevligt. Kom hem vid ett ungefär, sweet!
Igår hade vi klassens dag (plus sovmorgon), vi spelade spel, käkade tårta och efter lunchen spelade vi brännboll. Det var riktigt kul faktiskt. Åkte hem med två bussen, sen var det bara och göra sig i ordning för nians fest. Vid halv 6 åkte vi in till skolan igen för att ha nians fest, jag hade den där svarta klänningen (Bilder sen). Vi käkade, fick en nominering och sen stack nästan hela våran klass till borgar parken och spelade kubb och hade det riktigt toppen. Riktigt underbart, love u all!
Idag hade vi också sovmorgon, men det var bra väder hemma så jag tog shorts (inte mitt bästa val idag om jag får säga det själv..) sen när man kommer in till stan då börja det regna och blåsa.. Gick till skolan och kollade på när niorna (dom som ville och jag var inte med) spelade volleyboll mot lärarna, eller tvärtom haha. Men det regnade och där stog jag med shorts så vi gick in istället.
Egentligen så skulle alla nior ha stuckit till maln och spelat volleyboll turnering, men det regna så mycket så jag stack till mammas jobb istället och har nu väntat i nästan tre timmar på att bussen ska gå hem. Är nu bara 40 min kvar, hehe. Värdelöst säger jag, värdelöst.
Bild från igår på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0