Friends

 
Fredags- Skolavslutning, sorgligt att splittras från världens bästa klass. Fick betygen, rätt så nöjd. Gick och käkade glass med kompisarna, sen på kvällen var jag med Vicki och några killar. Grymt roligt! 
 
Lördags- Var inne i stan i drygt 4 timmar och sålde hamburgare för fotbollslaget. Jag, vicki och några killar åkte till Vicki och hade väldigt roligt, sen stannade jag kvar och sov över.
 
Söndags- Vicki gjorde riktigt god smoothie. Gjorde inget särskilt, tror jag iallafall.
 
Måndags- Slappdag. Första sommarlovsdagen!
 
Tisdags- Sprang 1 mil sammanlagt. Travat ved, riktigt ont i ryggen nu..
 
Onsdag/ idag- Åkte moppe till mormor och morfar. Pluggat till moppekortet. Ska till Gävle och göra provet nästa vecka någon gång.
 
Skriver mer sen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0