Beslutsångest!

 
Har sån himla beslutsångest angående gymnasiet..
Jag har redan gjort omval och valt teater i Sollefteå som förstaval, men det är bara det att det är för några som har valt det så det kommer inte bli något. Men det går och välja på musik där också. Jag har valt teater i Bollnäs som andra men där vill jag inte gå, som tredje har jag musik här i Hudik.
Så då kan man ju tycka att det är självklart att gå här, men om jag går i Sollefteå så kan jag börja aktiviteter som inte finns här på fritiden och jag kommer isf bo hos pappa i stan som blir närmare till det mesta.
Men det skulle ju vara såå skönt att bo kvar här med mamma också. Jag har ingen aning vad jag ska göra, heeeeelp me. GaaaAhhhhhh, det är så himla jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0