Välkommen till min nya blogg!

Va roligt att ni hitta hit till min blogg! Här kommer ni få läsa om min vardag, drömmar och vad jag vill göra efter nian. I det här inlägget tänkte jag berätta vad jag har gjort i år:
Jag firade nyår hos mina små kusiner Gustav och Joel.
1 Januari - Fick magsjuka. Bra början på 2013 känner jag..
2 - Bättre men fortfarande ont i magen och feber.
3 - Nästan frisk.
4 & 5 - Hemma och bara slappa och kolla på tv.
6 - Fotbollsträning i Delsbo.
7 - Shoppingdag i Gävle med mina bästisar Vicki och Moa. Min ellos beställning kom. :)
8 - Skolan började.. sista terminen i nian. Och vi fick nytt schema som suger.
9 - Skola som vanligt. Förra året slutade vi 10 över 3 alla dagar förutom onsdagar som vi slutade 2. Men i år slutar vi 20 i 3 så jag hinner inte med 15 över 2 bussen så jag får vänta 50 min tills nästa buss istället..
10 - Skola. Vi som har träslöjd har a-pass på torsdagarna, men vi börjar halv 9.. det går en buss som går så jag kommer till skolan vid 8 (den bussen jag tar alla andra dagar), sen en buss som kommer in vid 9. Men jag måste ta bussen som jag alltid tar, så jag får vänta på skolan i 40 min innan a-passet börjar.. i torsdags åkte jag in som vanligt och väntade tills vi började men det kom ingen lärare.. suck. Sen på kvällen var det fotbollsträning.
11 - Idrott, hade badminton. Crazy friday - saftkalas. hihi
12 - Har haft julgranen i mitt rum och katterna har lekt med den så det ligger barr typ överallt.. Så jag har tagit bort granen, städat mitt rum och bytt till mitt nya överkast.
Idag - Har varit ute och packat ved, duschat och haft fotbollsträning i Iggesund. IDAG ÄR DET 100 DAGAR KVAR TILL JUSTIN BIEBER KONSERT!!! :D
Bilden är från idag innan jag skulle iväg på träning. Nu ska jag gå o lägga mig så god natt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0