Vad jag har gjort i veckan?

 
Tjeena! Sorry att jag inte har bloggat, men jag har varit för trött..
Nu ska jag skriva en kort sammanfattning av vad jag gjorde i torsdags, igår och idag.
I torsdags hade jag sovmorgon, skola som vanligt och på kvällen pluggade jag no & engelska glosor.
Igår på idrotten hade vi halvklass för vi skulle göra HLR (hjärt och lungräddning).
Vi hade crazy friday igår o temat var mjukis byxor och en pösig t-shirt.
På kvällen kollade jag på gladiatorerna.
Idag hoppade jag in i duschen innan vi åkte och firade min kusin Joel som fyller 6 år.
Jag har fixat till mitt rum lite mer (bild imorrn) och jag klämde mitt finger. buhu.
Gör ett till inlägg snart med bilder, det gick inte att ladda upp dom nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0