Sovmorgon

 
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har både varit för trött och inte haft tid.
 
Torsdags: sovmorgon, matte prov B-del, gick sådär. på tekniken ramla jag av en stol. HeHe. gick på gym.
 
Fredags: började 11:15, för vi var halvklass på gympan och jag hade de förra fredagen, jag var klar med no n som vi skulle göra så jag fick skippa det också. Såååå sköönt med sovmorgon. Jag skulle ha tre lektioner men det blev bara två, för åttan o sjuan skulle få sina betyg så då fick vi skippa matten på slutet. :D
vi hade crazy friday också, temat var smink på halva ansiktet. Vicki och Moa skulle följa med mig hem så efter skolan gick vi och handlade lite nödvändiga grejer. Vi hade hur roligt som helst, vi låg på golvet i köket o prata och skrattade, spelade wii, smsa med folk men skratta gjorde vi mest som vanligt.
 
igår: bytte ut min soffa till en likadan men större, jag ville ha den mindre men jag fick inte.. Så nu ser det muppigt ut. limmade ihop min spegel som jag målade om förut. rensade mitt skrivbord och hämtade in lite ved. Kollade även på gladiatorerna som vi hade spelat in.
 
Idag ska jag hänga upp min spegel, hämta ved, träna på no glos om-provet och läsa bok till svenskan.
 
Vad ska alla andra göra idag då?
Ha en bra dag allihop!
(fortfarande bildlös)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0