Snöstorm

Heej! Igår var det ingen särskilt förutom skola då. Jag gjorde äntligen klar mina no glosor som vi ska ha läxförhör på, på fredag, satt även och spelade gitarr ett tag.
Idag hade jag träslöjd, de är så himla roligt. Jag håller på att göra en låda, och förra året målade jag den två gånger men när jag bara hade locket kvar att måla tog färgen slut.. Så jag fick vänta tills idag men då hade läraren beställt fel färg, men jag orkade inte vänta på färgen så jag fick måla om hela lådan. Suck.
Jag skulle på fotbollsträning i Delsbo idag också men det har varit snöstorm hela dagen, så träningen blev inställd.. Det hade snöat några decimeter så när jag kom hem gick jag och mamma ut o skottade snö.
Jag funderar på att hoppa in i duschen nu snart eller om jag ska ta det imorrn för jag har sovmorgon, wohoo. Vi får se. Tror det blir imorgon. Hehe.
Lägger ut bild imorrn istället för det tog sån himla lång tid att ladda upp en bild nu så..
God natt på er alla! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0