Mina absolut bästa vänner!

 
Hallå! Idag var det skola som vanligt. ovanligt? nä. haha.
Jag tänkte gå på gym efter skolan idag men jag hitta på något annat istället. Efter skolan följde jag och Moa med Vicki hem och hade saftkalas. Vi kollade på hennes nya garderob och fotovägg, drack saft och tog en varsin macka + "lite" sockerkaka. Hehe. Det blev lite gråtkalas också.. Vi började lyssna på I´ll always remember you och börja tänka på att det är bara en termin kvar i nian och att det är ungefär bara 200 dagar kvar tills vi måste säga hej då till Vicki för hon ska åka till USA i 10 månader som utbytesstudent. Snyft.
Kom hem för ungefär 3 timmar sen så det var min dag de, vad har alla andra gjort idag då? :)

Kommentarer
Postat av: Vicki

Tack för idag! Älskar dig! <3

Svar: Tack själv! Älskar dig! <3
rebeckaofdecember.blogg.se

2013-01-14 @ 22:39:39
URL: http://Vickiso.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0