Studiedag

Hej! Jag var super trött igår så jag orkade inte blogga. Matchen i söndags blev det 1-1, sen förlorade vi på straffar.. Så kom hem vid två.
Idag hade vi studiedag, skönt? Nja, inte direkt. Fick kliva upp tidigare idag än alla andra dagar.. Vakna halv 6, gjorde i ordning mig, gick till bussen vid 6. Sen tog jag och Vicki tåget till Gävle för att kolla på gymnasium. Jag kollade på estet-teater, det var faktigst bra så vi får se vart jag väljer. (Kollade i Bollnäs förut). Kom hem vid 4 ungefär. Imorse vaknade jag med halsont, huvudvärk och ännu mer täppt i näsan.. Buhu.
Imorgon har vi friluftsdag, jag ska åka slalom i Järvsö. Jag sluta åka slalom när jag bodde i Sollefteå, i typ 3:an- 4:an. Sen dess har jag åkt en gång i december förra året. Hehe. Får se om det blir av, om jag fortfarande är lika dålig som idag med förkylningen..
Tre bilder på mig o Vicki i tåget på väg hem.
Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0