Nutella

För ett tag sedan hade vi svenska nationella, jag svarade på varje fråga men jag tror inte det gick så bra, men det är bara att vänta å se.
Vicki o jag satt bredvid varandra och vi blev klar innan vi fick gå så vi satt o viskade och kastade sudd till varandra.
Vi börjar inte förrän 12:40. Så efter vi hade käkat lunch satte sig Moa, Vicki och jag o käka Nutella med sked. Det var första gången jag käkade nutella, det var så grymt gott. Men vi käkade upp typ hela så nu ligger vi mellan två bänkar mitt emot några killkompisar och är super mätt..
Nu ska vi fortsätta med det och tills vi börjar.
Hur gick det för alla andra som gjorde nationella då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0