Jordskalv!

Imorse runt sju tiden var det jordskalv. Det var bara i några sekunder, men jag trodde det var en lastbil först men jag såg ingen. Sen pratade alla om det och det står i helahalsingland.se. Läskigt :O
På engelskan idag fick jag reda på mitt idrotts prov, jag fick 28/30 (eller så va det 34) sååååå glad. :D
På svenskan var vi utan lärare, så det säger sig själv. Jag har äntligen börjat fatta kapitlet som vi håller på med på matten. Wohoo.
20 min på slutet av bilden så skulle jag till tandläkaren, efter hade vi idrott. Men jag kan inte vara med, för i går skulle jag vända mig och någons fötter va i vägen så jag ramla och slog i mitt knä i golvet.. Så nu är mitt knä svullet och är ett stort blåmärke och det gör ont, buhuu.
Sista lektionen var no, det var rätt så soft faktigst.
Bilden på mig med love linnet är från igår, den andra är från idag.
Efter tandläkaren idag gick jag o köpte godis till nationella imorrn.
Köpte även hårfärg så vi får väl se när det blir av, för i helgen ska jag på Mc Donalds cup (fotbollscup).
Nu ska jag gå och lägga mig o sova så jag orkar med 3tim nationella.. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0